Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Aviko w rękach Mediafocus

Kategoria: Programy lojalnościowe i CRM | Autor: Mediafocus | Data: 4 maja 2010
Słowa kluczowe: mediafocus, aviko


Gdańska agencja Mediafocus wygrała przetarg na obsługę marki Aviko w zakresie food service w segmencie HORECA w Polsce i innych krajach CEE. Celem stworzonej i realizowanej strategii komunikacji jest ujednolicenie komunikacji wartości marki w całym regionie.


Dodatkowe elementy projektu to: adaptacja key visuals na wszystkie rynki CEE, projekt nowej witryny internetowej oraz planowanie działań skierowanych do sił sprzedaży, dystrybutorów i punktów ostatecznych.

Agencja Mediafocus opracowała również koncepcję wprowadzenia na rynek nowego produktu z portfolio marki Aviko. Stworzyła koncepcję kreatywną, organizuje cykl prezentacji dla dystrybutorów oraz wdraża program motywacyjny dla sił sprzedaży dystrybutora i program lojalnościowy, który prowadzony będzie w lokalach gastronomicznych. Projekt dotyczy wprowadzenia na rynek nowego standardu, tzw. szybkiej frytki Turbo Plus.

Program dla dystrybutorów „Aviko Mundial 2010” objął swym zasięgiem 32 największych dystrybutorów wraz z ich pracownikami. Zwycięskie drużyny spotkają się w połowie maja w meczach na żywo, rozgrywanych na boisku w podpoznańskich Wronkach.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.091421127319336