Janmedia bada serwisy korporacyjne
  • 0
  • 1
4.10.2005

Janmedia bada serwisy korporacyjne

Agencja interaktywna Janmedia rozpoczyna coroczne badanie efektywności serwisów WWW. W tym roku eksperci Janmedia przyjrzą się serwisom korporacyjnym. Zaprojektowano badania ilościowe i jakościowe. Mają one na celu określenie poziomu wykonania serwisów korporacyjnych, ze szczególnym naciskiem na badanie ich intuicyjności i efektywności.
Analityków Janmedia szczególnie interesuje podejście polskich webmasterów i edytorów serwisów korporacyjnych do pojęć związanych z ergonomią, użytecznością i architekturą informacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2005

30 września 2005