Najbardziej medialne polskie kluby: Lech, Polonia, Wisła
  • 0
  • 1
21.01.2011

Najbardziej medialne polskie kluby: Lech, Polonia, Wisła

O 16 procent spadła liczba doniesień na temat polskich klubów piłkarskich w grudniu ubiegłego roku względem listopada. Łącznie w prasie i najpopularniejszych portalach internetowych pojawiło się 9,2 tys. tekstów, najmniej od czerwca 2010 r. – podał Press-Service Monitoring Mediów w najnowszym raporcie z badania Polska Piłka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andrzej

13 lat temu

Liczą się tylko duzi

Ciekawe, w Ekstraklasie jest 16 klubów, a ponad połowa grudniowych wzmianek w mediach dotyczy trzech: Lecha, Polonii i Wisły. Powiedzmy, że wspomina się jeszcze o Legii. Reszta to drobnica.

21 stycznia 2011