Peppermint i NIVEA badają całowanie - Marketing przy Kawie
Peppermint i NIVEA badają całowanie
  • 0
  • 1
18.10.2005

Peppermint i NIVEA badają całowanie

Pod hasłem „Badania całowania” ruszyła akcja dla pomadek ochronnych NIVEA Lip Care firmy NIVEA Polska SA. W ramach działań po raz pierwszy w Polsce przeprowadzone zostaną ogólnopolskie badania całowania. Akcja towarzyszy relaunchowi marki NLC. Za pomysł, przygotowanie i realizację całej akcji związanej z całowaniem odpowiedzialna jest agencja Peppermint.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2005