Tradycyjne media pełnią nadal kluczową rolę w PR
  • 0
  • 1
21.03.2011

Tradycyjne media pełnią nadal kluczową rolę w PR

Najnowsze badania trendów Worldcom PR Group EMEA pokazały, że mimo rosnącego znaczenia social media, pozycja „tradycyjnych” mediów jest niezachwiana i nadal odgrywa kluczową rolę w działaniach public relations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 marca 2011

18 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2011

4fun Media przekroczyła prognozę finansową, zarząd zapowiada wypłatę dywidendy

4,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto pokazała w opublikowanym raporcie rocznym grupa medialna 4fun Media SA. Oznacza to wzrost w stosunku do 2009 r. na poziomie 53% oraz przekroczenie listopadowej prognozy o 754 tys. zł (19%). Jeszcze wyższą dynamikę odnotował zysk z działalności operacyjnej, który wyniósł 6,26 mln zł wobec 3,8 mln zł rok wcześniej (wzrost o 64%). Przychody za 2010 r. miały wartość 16,34 mln zł  (wzrost o 21%), a EBITDA 7,46 mln zł (wzrost o 50% w stosunku do 2009 r.).