Redd's nagrodzi kobiecą ciekawość (wideo)
  • 1
  • 1
27.04.2011

Redd’s nagrodzi kobiecą ciekawość (wideo)

26 kwietnia rozpoczęła się pierwsza odsłona nowej kampanii piwa Redd’s, pod hasłem „Ciekawość – pierwszy stopień do Redd’sa”. Jednym z jej elementów jest 30-sekundowy spot emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, Internecie oraz kinach. W dalszej części kampanii, zaplanowanej na kilka najbliższych miesięcy, wykorzystane zostaną m.in.: działania BTL o charakterze eventowym, wsparcie PR oraz obecność marki w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2011

Start castingów na top modelki

Od 7 maja do 4 czerwca w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Bydgoszczy i Krakowie odbędą się tradycyjne castingi do konkursu Schwarzkopf Elite Model Look Polska 2011. Dziewczęta wybrane bezpośrednio na castingu oraz online pojadą do Elite Model School i wezmą udział w światowym finale konkursu, w którym nagrodą główną jest kontrakt o łącznej sumie miliona dolarów oraz nawiązanie trzyletniej współpracy z agencją Elite.