Społecznościowa akcja MetLife Amplico
  • 0
  • 1
16.05.2011

Społecznościowa akcja MetLife Amplico

„Chcemy, żeby małe sprawy miały wielkie znaczenie” – tak w kilku słowach można by określić akcję internetową towarzystwa ubezpieczeniowego Amplico. Inicjatywa zwraca uwagę na znaczenie życia codziennego, a w nim małych, codziennych gestów, zachowań czy słów, do których nie zawsze przywiązuje się wagę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2011

Opowiedz swoją historię marce Johnnie Walker

Na profilu marki Johnnie Walker na Facebooku dostępna jest aplikacja konkursowa „My Way”, w której nagrodą główną jest 15 tys. złotych na realizację własnych marzeń. Inspiracją  do stworzenia filmu mogą być umieszczone na profilu historie ambasadorów programu Keep Walking, m.in. Amyra Klinka – żeglarza i  konstruktora jachtów, najmłodszego w historii mistrza Formuły 1 – Lewisa Hamiltona czy polskiego muzyka i kompozytora Andrzeja Smolika.