Ogólnopolski konkurs Sphinxa i Pepsi
  • 0
  • 1
16.05.2011

Ogólnopolski konkurs Sphinxa i Pepsi

Sieć restauracji Sphinx rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „Wygrywaj egzotyczne wycieczki”, organizowany we współpracy z Pepsi. Klienci, którzy do wybranego dania kupią dowolny napój z oferty Pepsi oraz stworzą najciekawsze hasło reklamowe dla marki Sphinx, będą mogli zdobyć vouchery na egzotyczną wycieczkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2011

Opowiedz swoją historię marce Johnnie Walker

Na profilu marki Johnnie Walker na Facebooku dostępna jest aplikacja konkursowa „My Way”, w której nagrodą główną jest 15 tys. złotych na realizację własnych marzeń. Inspiracją  do stworzenia filmu mogą być umieszczone na profilu historie ambasadorów programu Keep Walking, m.in. Amyra Klinka – żeglarza i  konstruktora jachtów, najmłodszego w historii mistrza Formuły 1 – Lewisa Hamiltona czy polskiego muzyka i kompozytora Andrzeja Smolika.