Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Stena Line znów wzywa na pokład (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 7 czerwca 2011
Słowa kluczowe: stena line, prom, mediafocus


Po odsłonie billboardowej sprzed dwóch miesięcy – kampania przewoźnika promowego Stena Line od 4 czerwca prowadzona jest w telewizji. Spot kręcony był na nowym promie Stena Vision (jedyny prom w Polsce z prawdziwym centrum spa) oraz w Karlskronie w Szwecji, dokąd pływają promy Stena. Kreacja spotu to pierwsza odsłona nowej strategii marki Stena Line na polskim rynku, stworzonej przez agencję Mediafocus.


Grupa docelowa akcji to energiczni, dynamiczny, przedsiębiorczy młodzi mężczyźni o wykształceniu średnim, mieszkańcy miast, podróżujący do Skandynawii w celach zarobkowych, biznesowych czy turystycznych.


Kampania potrwa do 26 czerwca. Kreacja spotu – Mediafocus, produkcja – Papaya Films.

Nowa strategia marki Stena Line stworzona została w odpowiedzi na sygnały z różnych segmentów rynku.

Polski rynek podróży promowych różni się od skandynawskiego czy też brytyjskiego. Polacy nie mają tak rozwiniętych tradycji morskich, a podróż promem przez Bałtyk dla znacznej części społeczeństwa jest abstrakcją. Z drugiej strony Polacy coraz więcej podróżują. Zmienia się także zasobność naszych portfeli, a co za tym idzie – oczekiwania co do standardu podróży.

Przeprowadzone spotkania i warsztaty z zespołem klienta pozwoliły specjalistom z Mediafocus na sformułowanie od nowa wartości oferowanej przez markę Stena Line.

 

 



Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.099880933761597