Kampania „Nie łykaj jak pelikan” zachęca do uważnego czytania umów (wideo)
  • 3
  • 1
2.08.2011

Kampania „Nie łykaj jak pelikan” zachęca do uważnego czytania umów (wideo)

Akcja „Nie łykaj jak pelikan” jest skierowana do konsumentów podpisujących dokumenty o zobowiązaniach finansowych. Pelikan przestrzega nieostrożnych i nieczytających zapisów umów przed błędem, którego skutki mogą trwać jeszcze długie lata. W ramach akcji zostało udostępnione „Pogotowie Pelikana“, gdzie każdy może zgłosić się z nurtującym go pytaniem lub skorzystać z porad zawartych na stronie internetowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2011

1 sierpnia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.08.2011

Rynek reklamy w Polsce w pierwszej połowie 2011 roku – raport MPG

Według szacunków domu mediowego MPG krajowy rynek reklamy w I połowie 2011 r. wzrósł o 8,5% w stosunku do analogicznego okresu 2010 r., osiągając poziom 3,84 mld zł netto. Tak duży wzrost spowodowany został obniżonymi na skutek katastrofy smoleńskiej wydatkami w kwietniu 2010 r. Przy założeniu nieobniżonego poziomu aktywności w tym okresie – wzrost rynku w I połowie bieżącego roku wyniósłby 5,4%.