Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Godła Jakość Obsługi przyznane

Kategoria: Obsługa klienta | Autor: | Data: 23 września 2011
Słowa kluczowe: godło jakość obsługi


22 września podczas gali Jakość Obsługi w Business Centre Club w Warszawie liderom jakości obsługi klienta wręczono statuetki – Godła Jakość Obsługi 2011. Setkę najprzyjaźniejszych firm w Polsce wybrali sami klienci, oceniając jakość obsługi za pośrednictwem specjalnej multiplatformy Programu Jakość Obsługi.


Wśród laureatów Godła Jakość Obsługi 2011 znaleźli się m.in.: Sephora, Biedronka, Media Markt, Saturn, Kasa Stefczyka, Mediq, Drogerie Natura, Castorama, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Black Red White, Komfort, Grycan.

Pełna lista laureatów dostępna jest na www.jakoscobslugi.pl.


Przedstawiciele firm nagrodzonych Godłem Jakość Obsługi 2011

W ramach Programu Jakość Obsługi co roku w imieniu konsumentów wyróżniane są firmy uznane za najbardziej przyjazne, te, które nie tylko „od święta”, ale każdego dnia zwracają uwagę na jakość obsługi swoich klientów.

Godła Jakość Obsługi przyznano po raz czwarty.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.1217348575592