Jak dobrze być klientem …
  • 0
  • 1
22.11.2004

Jak dobrze być klientem …

Podczas V edycji Konferencji Marketing (18 listopada) wręczone zostały po raz drugi Godła Programu FIRMA PRZYJAZNA KLIENTOWI. Partnerem merytorycznym programu, odpowiedzialnym za przeprowadzenie badania, była ponownie firma TNS OBOP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2004

Z kamerą bezpieczniej

Ruszyła akcja „Z kamerą bezpieczniej”. Jej celem jest rozbudowanie systemu monitorowania miasta funkcjonującego przy Komendzie Miejskiej Policji w Szczecinie. Sercem systemu jest Stanowisko Wspomagania Dowodzenia Alkazar, dokąd trafiają obrazy z 9 kamer rozmieszczonych w najbardziej ruchliwych punktach miasta. Akcja zakłada rozbudowanie systemu o kolejnych 7 kamer. Organizatorami kampanii są Fundacja „Razem bezpieczniej” oraz Agencja Reklamowa DCS. Patronat nad akcją objęli Prezydenta Miasta Marian Jurczyk oraz Komendant Wojewódzki Policji nadinspektor Andrzej Gorgiel.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2004

Marketing zapachowy

ConSensus Technology wprowadza na rynek pakiet usług związanych z marketingiem zapachowym (więcej: www.consensus-technology.pl). Oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych jak i sieci sprzedaży i obejmuje pełen pakiet usług związanych z marketingiem zapachowym (katalog kompozycji zapachowych, urządzenia do aromatyzacji powierzchni, doradztwo w zakresie doboru odpowiednich aromatów oraz projektowanie nowych kompozycji zapachowych w ramach tworzenia zapachowego logo firmy).