Public Dialog dla Motoricus SA
  • 0
  • 1
12.10.2011

Public Dialog dla Motoricus SA

Agencja Public Dialog pozyskała nowego klienta, notowaną na new connect spółkę Motoricus SA. W ramach podpisanego kontraktu agencja będzie odpowiadała za realizację działań public relations, w szczególności za doradztwo w zakresie PR korporacyjnego oraz IR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2011

Wydatki na reklamę wyborczą (szacuje dom mediowy Equinox)

Wydatki na reklamę wyborczą, mniejsze niż przed 4 laty, nie wpłyną na wzrost wartości rynku reklamowego w Polsce. Tegoroczne wydatki reklamowe wygenerowane podczas wyborów nie będą miały znaczącego wpływu na całkowity wzrost wartości tego rynku w 2011 roku. W opinii Equinox Polska tempo wzrostu rynku reklamowego w 2011 będzie stabilne i powinno wynieść ok. 4–5 proc., a jego wartość na koniec roku szacowana jest na poziomie 7 mld zł.