Kevin Maney „Coś za coś”
  • 0
  • 1
17.11.2011

Kevin Maney „Coś za coś”

Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu? Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Redakcja

12 lat temu

Wyniki konkursu z newslettera z 17 listopada 2011 r.

Dziękujemy za udział w konkursie i przepraszamy za zwłokę. Postanowiliśmy nagrodzić wypowiedzi Agnieszki Spychalskiej, Jarosława Siekierskiego, Barbary Nowary i Jakuba Prószyńskiego. Zwycięzcom gratulujemy!

16 listopada 2011