Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Warszawa ma najmniej zadowolonych klientów

Kategoria: Badania marketingowe | Autor: | Data: 27 marca 2012
Słowa kluczowe: jakość obsługi


Program Jakość Obsługi podsumował wyniki ogólnopolskiego badania satysfakcji konsumentów w 2011 roku. Opinie i oceny klientów pokazują, w których największych miastach można liczyć na dobrą i fachową obsługę, a w których wręcz przeciwnie. Klienci oceniali m.in. ofertę, cenę, kompetencje i zachowanie personelu, organizację i czas obsługi tysięcy firm i instytucji.


Okazuje się, że najlepiej z klientami radzą sobie szczecińskie firmy. To w tym mieście jest najwyższy (58%) poziom satysfakcji klientów. Nieco mniej pozytywnych ocen jest w Poznaniu. Poziom 50% satysfakcji klientów przekroczył jeszcze tylko Kraków. Na samym dole rankingu znalazła się Warszawa, z wynikiem 40%.

Najgorzej jest w centralnej Polsce, a najlepiej na Opolszczyźnie, w woj. zachodniopomorskim, w Wielkopolsce, na Dolnym Śląsku i w woj. podkarpackim.

Na podstawie ocen klientów wyłoniono także najlepsze branże w największych polskich miastach. Dominują te związane ze zdrowiem, urodą i aktywnym trybem życia. Aż w ośmiu z dziesięciu największych miast wśród najwyżej ocenianych branż znalazła się uroda, salony, perfumerie, a w pięciu – zdrowie i medycyna oraz rozrywka, kultura, hobby.

Zatem jeśli myślimy o dobrej opiece medycznej, to wg konsumentów powinniśmy pojechać do Gdańska, Poznania albo na wschód – do Lublina. Wysoką jakość obsługi w firmach dbających o naszą urodę znajdziemy w stolicy, Krakowie lub w Katowicach.

Mieszkańcy Bydgoszczy są najbardziej zadowoleni z usług finansowych i ubezpieczeniowych. Najlepsza edukacja, szkoły i kursy są we Wrocławiu, za to rozrywkę na wysokim poziomie (obsługi) mamy w Łodzi a dobre warunki do uprawiania sportu – w Szczecinie.



Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.10549020767212