Kampania reklamowa i zmiana identyfikacji wizualnej Pałacu Mierzęcin
  • 0
  • 4
12.04.2012

Kampania reklamowa i zmiana identyfikacji wizualnej Pałacu Mierzęcin

Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort – kompleks wypoczynkowy w województwie lubuskim – zmienia komunikację marki. Nowy przekaz podkreśla bogactwo oferty i otwartość na gości poszukujących różnych form aktywnego wypoczynku oraz miłośników wina. Odświeżona identyfikacja wizualna, utrzymany w stonowanym brązie znak z sygnetem obrazującym winne grono oraz dopiskiem „Wellness & Wine Resort” ma akcentować wszechobecny motyw winny. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 kwietnia 2012