- 0
- 1
Benhauer podsumowuje cykl seminariów wokół SALESmanago Marketing Automation
Jak osiągnąć 50-procentowy wzrost konwersji na pozyskiwanych potencjalnych klientach? Jak obniżyć koszt pozyskiwanego leadu o 30%? To możliwe dzięki programom Lead Nurturing, które opisywane były w cyklu seminariów o Marketing Automation. Od teraz szkolenia z automatyzacji marketingu dostępne są online.
W szkoleniach z Marketing Automation w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Katowicach wzięło udział ponad 300 osób. Organizowane były przez firmę Benhauer Marketing Technologies z Krakowa.
Szkolenia prowadzone są nadal online. Szkolenie trwa ok. 30 min. Zainteresowani mogą wypełnić formularz na stronie salesmanago.pl/info/demo.htm.
O co chodzi w programach Lead Nurturing:
Średnio 80% potencjalnych klientów, którzy trafiają do naszych firm, jest definiowanych jako „słabe szanse sprzedażowe”. Tymczasem badania pokazują, że to właśnie sztuka obsłużenia i przekonwertowania tych teoretycznie słabych leadów decyduje o sukcesie rynkowym największych firm. Wzrost konwersji można osiągnąć dzięki programom Lead Nurturing.
Jaką formę może przybrać taki program?
- Welcome Message, czyli prosta automatyczna wiadomość powitalna wysyłana e-mailem po wypełnieniu przez klienta formularza lub zarejestrowaniu się w serwisie WWW
- Cykl wysyłanych automatycznie wiadomości, które wyposażają potencjalnego klienta w dodatkową wiedzę po wypełnieniu formularza lub dokonaniu rejestracji na stronie internetowej
- Wiadomości i dopasowane oferty, które wysyłane są automatycznie w zależności od profilu i faktycznego zainteresowania klienta
Według badań Forrester Research, dobrze przygotowany program Lead Nurturing może podnieść konwersję o ponad 50% i obniżyć koszt pozyskiwania leadu o 30%.
Więcej informacji:
Marketing Automation Blog www.marketing-automation.pl
Benhauer Marketing Technologies www.benhauer.pl
SALESmanago Marketing Automation www.salesmanago.pl
Informacja promocyjna