Ekspertki Streetcom testują Palmolive Ayurituel
  • 0
  • 1
11.05.2012

Ekspertki Streetcom testują Palmolive Ayurituel

Trwa kampania rekomendacji nowej linii produktów Palmolive Ayurituel. Bierze w niej udział wyselekcjonowana z bazy firmy Streetcom grupa 2500 kobiet, użytkowniczek markowych produktów do pielęgnacji ciała. W ramach kampanii prowadzonej przez agencję produkt przetestuje 45 000 osób, a usłyszy o nim 240 000 użytkowników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 maja 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.05.2012

Wyniki finansowe Grupy Agora za I kwartał 2012

Grupa Agora przedstawiła swe wyniki finansowe za I kwartał 2012 r. Według szacunków Grupy wydatki na całym rynku reklamy wyniosły około 1,7 mld zł (spadek o ponad 1,5%). Przychody Grupy wyniosły 281,3 mln zł (spadek o 4,9%), w tym sprzedaż reklam wyniosła 149,4 mln zł (spadek o 5,3%), sprzedaż wydawnictw wyniosła 42,7 mln zł (spadek o 16,4%), sprzedaż biletów do kin wyniosła 37,6 mln zł (spadek o 9,2%), a pozostała sprzedaż wzrosła o 13,4% do 51,6 mln zł.