FoodCare o reklamach napoju Life: „naruszają prawa autorskie”
  • 0
  • 2
16.05.2012

FoodCare o reklamach napoju Life: &#8222naruszają prawa autorskie”

Firma FoodCare zakwestionowała kreacje wykorzystywane przez Maspex podczas internetowej kampanii napojów owocowych Life. Na bannerach widniały butelki napojów Life wraz z hasłami „Respekt dla czarnego” oraz „Szanujmy czarny lód”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Lulus

12 lat temu

pomysłowo

Dla mnie Life to zupełnie inny produkt niz frugo. każdy przecież może stworzyć sobie owocowy, orzeźwiający napój. Mam wrażenie że foodcare jest zazdrosny i obawia się o prawdziwą konkurencję, bo cena jest napewno konkurencyjna w stosunku do frugo

16 maja 2012