Beko promuje triathlon wśród pracowników branży RTV/AGD w Polsce
  • 0
  • 1
29.05.2012

Beko promuje triathlon wśród pracowników branży RTV/AGD w Polsce

Maciej Mienik, prezes firmy Beko, rozpoczął treningi do Beko Ełk Triathlon i chce zachęcić kolegów z branży do pójścia w jego ślady. Dla klientów i partnerów biznesowych Beko została stworzona strona internetowa, na której można m.in. pobrać plany treningowe opracowane przez Piotra Nettera, byłego trenera kadry narodowej w triathlonie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 maja 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2012

Adam Sztaba wspiera edukacyjną akcję społeczną „Patrz, w co gram”

Społeczno-edukacyjna kampania, przygotowana przez Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPiDOR), jest skierowana przede wszystkim do ojców. Ma na celu uświadomienie ojcom, że to właśnie od nich zależy bezpieczeństwo ich dzieci, ponieważ to oni najczęściej kupują w prezencie gry wideo. Akcję wspiera Adam Sztaba, popularny kompozytor i jednocześnie ojciec dorastającego syna.