Antyalkoholowa kampania społeczna „Pozory mylą, dowód nie”
  • 0
  • 4
11.07.2012

Antyalkoholowa kampania społeczna „Pozory mylą, dowód nie”

W połowie lipca rozpocznie się kolejna edycja kampanii „Pozory mylą, dowód nie”. Jest to akcja Komendy Głównej Policji i Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie, prowadzona od 2009 r. Jej celem jest ograniczenie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim oraz przeciwdziałanie spożyciu alkoholu w tej grupie wiekowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lipca 2012

10 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

SALESmanago: Monitoruj aktualnych i potencjalnych klientów na swojej stronie WWW oraz automatyzuj marketing i sprzedaż

Czy wiesz, jak skutecznie można sprzedawać, rozpoznając, którzy potencjalni i aktualni klienci wchodzą na Twoją stronę WWW i czego na niej szukają? W SALESmanago Marketing Automation to zaledwie wstęp do ogromnej gamy możliwości, które przekładają się na wzrost przychodów i rentowności. System wybrali: Rainbow Tours, ESKK, Koło, 6win.pl, Unilogo i ponad 200 małych i średnich firm. Poznaj przykłady użycia >.
Artykuł promocyjny