Mobilny konsument w świecie mobilnego Internetu
  • 0
  • 1
13.08.2012

Mobilny konsument w świecie mobilnego Internetu

Co piąty internauta ma telefon typu smartfon, za pomocą którego łączy się z Siecią, komunikuje ze znajomymi czy korzysta z nawigacji GPS – wynika z raportu „Mobilny konsument w świecie mobilnego Internetu”, przygotowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 sierpnia 2012

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
13.08.2012

Co w trawie piszczy? Teczka Trendów 2012

Firma badawcza 4P Research mMx zidentyfikowała 10 masowych trendów konsumenckich, które wpływają na to, jak kupują, czego szukają i o czym marzą konsumenci, a także czego się obawiają i czego pragną unikać. Każdy trend został dokładnie zanalizowany, opisany i zilustrowany. Badacze ocenili również jego zasięg i potencjał na gruncie polskim. W ten sposób powstała Teczka Trendów 2012 – 70-stronicowy raport, dostępny obecnie w letniej cenie promocyjnej.
Informacja promocyjna