Facebook walczy z fałszywymi lajkami, aby uspokoić reklamodawców
  • 0
  • 1
5.09.2012

Facebook walczy z fałszywymi lajkami, aby uspokoić reklamodawców

Facebook próbuje ograniczyć liczbę fałszywych lajków. Fałszywe kliknięcia „lubię to” mogą zaszkodzić wiarygodności relacji, jakie obecne w serwisie marki budują z użytkownikami, i tym samym zagrozić dochodom Facebooka z reklam.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

jasam

12 lat temu

1%?

Taaa? 1%? To chyba tylko przy najbardziej znanych brandach :)
To często marketerzy w firmach lub podykonawcy decydują o zakupie lajków żeby wykazać się przed przełożonymi. Walka z fałszywymi lajkami spowoduje, że marketing nie będzie mógł się wykazać i odejdzie od FB. Przykre ale prawdziwe.

5 września 2012