Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Kampania „Ciepło dla Krakowa”

Kategoria: Reklama zewnętrzna | Autor: | Data: 3 października 2012
Słowa kluczowe: ciepło dla krakowa, brave brain


Rozpoczęła się jesienna kampania programu „Ciepło dla Krakowa” promująca dostawę ciepłej wody użytkowej oraz ogrzewania sieciowego. Partnerami projektu są: Elektrownia Skawina, MPEC, EDF i Ekoplus.


Głównym celem programu jest popularyzacja ciepła sieciowego wśród mieszkańców Krakowa, zarządców nieruchomości, administratorów budynków i spółdzielni mieszkaniowych. Ciepło sieciowe jest produkowane w dużych obiektach (elektrociepłownie, elektrownie) w postaci gorącej wody bądź pary wodnej.

Pierwsze billboardy promujące program pojawiły się w mieście z początkiem października. Ich liczba systematycznie wzrasta. W najbliższym czasie kreacje pojawią się również na pojazdach komunikacji miejskiej czy citylightach.






Realizatorem kampanii jest agencja strategiczno-kreatywna Brave Brain z Krakowa. Agencja została wyłoniona spośród dziewięciu innych biorących udział w konkursie zorganizowanym w lipcu przez grupę energetyczną CEZ.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 592 (22.08)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 583 (22.08)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.14353895187378