Spada wartość rynku reklamowego – wyniki badania domu mediowego Starlink
  • 0
  • 1
19.11.2012

Spada wartość rynku reklamowego – wyniki badania domu mediowego Starlink

Stagnacja polskiej gospodarki nie sprzyja poprawie sytuacji na rynku reklamy. Po trzech kwartałach rynek traci 5,3% wobec tego samego okresu z ubiegłego roku, a jego wartość wynosi 5 miliardów 79 milionów złotych – wynika z raportu o rynku reklamowym, który przygotował dom mediowy Starlink.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2012

18 listopada 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2012

Laureaci jubileuszowej, 10. edycji konkursu Złote Spinacze

16 listopada podczas uroczystej gali wręczono nagrody w konkursie na najlepsze kampanie PR zrealizowane w ostatnim roku. Za kreatywność została nagrodzona akcja „Let's Color” marki Dulux, za efektywność „Śniadanie daje moc”. O nagrody walczyło w sumie 88 projektów w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych. Rozstrzygnięto także plebiscyt na Kampanię PR Dziesięciolecia. Decyzją internautów specjalna statuetka trafiła do Partner of Promotion za projekt „Tiger jest tylko jeden”.