Co Polacy najchętniej kupują pod choinkę? – infografika
  • 0
  • 1
19.12.2012

Co Polacy najchętniej kupują pod choinkę? – infografika

Agencja PBS przeprowadziła badanie, które przedstawia sposób spędzania świąt przez Polaków. Najchętniej kupowanymi prezentami będą kosmetyki, perfumy oraz artykuły związane ze zdrowiem i urodą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 grudnia 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2012

Kluby T-Mobile Ekstraklasy daleko za niemiecką Bundesligą w mediach społecznościowych

Kluby T-Mobile Ekstraklasy nie doceniają potencjału mediów społecznościowych – tak wynika z badania przeprowadzonego 6 i 11 grudnia przez firmę Pentagon-Research. Celem badania była klasyfikacja profili społecznościowych drużyn występujących w T-Mobile Ekstraklasie i niemieckiej Bundeslidze. Do badania zostało wykorzystane nowe narzędzie – Pentagon Buzz oraz serwis społecznościowy Facebook.

18 grudnia 2012