„Język polski jest ą-ę”. Jeden dzień w mediach bez polskich znaków (wideo)
  • 2
  • 4
20.02.2013

„Język polski jest ą-ę”. Jeden dzień w mediach bez polskich znaków (wideo)

21 lutego jest Międzynarodowym Dniem Języka Ojczystego. Z tej okazji rozpoczyna się kampania „Język polski jest ą-ę” pod patronatem Rady Języka Polskiego. Akcja zwraca uwagę na znaki diakrytyczne, które są coraz rzadziej używane przez Polaków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ola

10 lat temu

Niby taki szeroki zakres odbiorców...

...a ja, pracownik działu marketingu, dowiaduję się o akcji dopiero dzisiaj. Tyle, że to chyba do mnie faktycznie nie było skierowane, bo staram się zawsze dbać o poprawność językową.

Rozwiń komentarze

20 lutego 2013