SMS-y z kobiecego punktu widzenia – badanie „Komunikacja SMS w Polsce 2012”
  • 0
  • 3
7.03.2013

SMS-y z kobiecego punktu widzenia – badanie „Komunikacja SMS w Polsce 2012”

Kobiety częściej przekazują w SMS-ach emocje, a mężczyźni używają wiadomości tekstowych do bardziej pragmatycznych celów. Panie chętniej niż panowie (63% do 45%) wysyłają SMS-y premium, aby wspierać akcje charytatywne. Kobiety dominują również wśród uczestników konkursów audio-tele, quizów oraz głosowań w programach telewizyjnych, radiowych i internetowych – wynika z raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2012”, przygotowanego przez SerwerSMS.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2013