Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Dwa polskie projekty nagrodzone w Rebrand 100 Global Awards 2013

Kategoria: Konkursy reklamowe | Autor: | Data: 8 marca 2013
Słowa kluczowe: rebrand 100 global awards 2013


Do konkursu Rebrand 100 Global Awards 2013 można było zgłosić każdy rebranding, który wszedł w życie między styczniem 2010 a wrześniem 2012 r., niezależne od skali projektu czy miejsca powstania. Wśród nagrodzonych znalazły się dwa projekty z Polski: rebranding Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu oraz firmy narzędziowej Topex.


Szczególny nacisk w ocenie zgłoszeń w konkursie kładziono na zastosowaną strategię, która tworzyłaby emocjonalną więź z konsumentami oraz spełniała założone cele strategiczne. Projekty oceniano w kategoriach Distinction, Merit oraz Notable. Przyznano również nagrody Best of.

W kategorii Notable nagrodzony został m.in. rebranding poznańskiej Wyższej Szkoły Logistyki, przygotowany przez agencję Fresh Brand Design.

Strategia zakładała budowanie wizerunku szkoły jako wyspecjalizowanej w jednej dziedzinie. Marka zrezygnowała z wykorzystywania wizerunku studentów na rzecz podkreślania logistyki jako dziedziny z przyszłością.


Od lewej: wcześniejszy wygląd i nowe elementy identyfikacji wizualnej marki WSL

Realizatorzy (Fresh Brand Design):
  • Strategia: Adam Michańków, Marta Bekier
  • Design: Krystyna Tomaszewska, Iwona Przybyła
  • Działania on-line: Tomasz Dura, Marek Lasota

Rebranding marki narzędzi Topex, zrealizowany przez agencję Dragon Rouge Warsaw, zdobył jedną z nagród w kategorii Merit.

Topex nie zawsze w przeszłości kojarzył się z jakością i wygodą. Firma chciała podkreślić, że jakość jej narzędzi znacznie się poprawiła.

Marce potrzebna była również bardziej emocjonalna komunikacja, która sprawiłaby, że użytkownicy ją polubią. Nowe hasło – „Topex. Niezbędny tak jak Ty”, a także nowa identyfikacja wizualna, utrzymana w żółto-czerwonej kolorystyce, zostały stworzone w trakcie kilkumiesięcznej pracy.


Od lewej: wcześniejsze oraz nowe logo i identyfikacja wizualna; zob. szczegóły dotyczące rebrandingu marki Topex

Realizatorzy:
(w ramach Dragon Rouge Warsaw):
  • Brand consulting team: Monika Białkowska, Arkadiusz Łoś, Małgorzata Starczewska
  • Digital team: Marta Konys, Monika Michałowska, Miłosz Piróg
  • Creative team: Ranjith Ramadasan Varrier, Wiktor Konowałow, Dariusz Witczak, Marcin Rzadkowski, Eliza Żukowska-Śluzek, Paweł Siuchta, Magdalena Jabłońska, Konrad Smolarski
(w ramach Grupy Topex):
  • Dział marketingu: Daniel Szafulera (marketing director), Jarosław Kowalczyk, Radosław Fiślak, Anna Kubicka, Paweł Bil, Dominika Bastian

W tym roku zwycięzcy Rebrand 100 Global Awards reprezentują ponad 33 kraje i 35 branż.

Nagrody Best of przyznano projektom rebrandingowym marek:
  • Alzheimer's Australia (realizator: Interbrand Sydney)
  • Orchestre Symphonique Genevois (Szwajcaria, agencja: KW43 Branddesign)
  • Organic Farm (Chiny, agencja: MetaDesign)
  • QAGOMA (połączenie Queensland Art Gallery – QAG i Gallery of Modern Art – GOMA; realizator: Interbrand Sydney)
  • Royal Roads University (Kanada, agencja: Cossette)
Wśród nagrodzonych były również projekty dla marek: Starbucks, Hewlett-Packard, New York Stock Exchange czy Kellogg’s.

Szczegółowe wyniki na stronie: www.rebrand.com/2013-showcase


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 592 (22.08)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 583 (22.08)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.525710105896