Greenpeace przyznał się do przeróbki reklamy PGE
  • 0
  • 3
28.05.2013

Greenpeace przyznał się do przeróbki reklamy PGE

Dziś o świcie w centrum Warszawy członkowie Greenpeace dokonali zmiany hasła reklamowego koncernu PGE: z „Robimy prąd od początku do końca” na „Trujemy węglem od początku do końca”. W ten sposób chcą zwrócić uwagę na szkodliwość emisji powstających w wyniku spalania węgla.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

lisek

11 lat temu

bardzo udana akcja

Podpisuję się wszystkim czym mogę pod takim zwracaniem uwagi na problemy i kłamstwa reklamowe. Widziałem wczoraj już tą reklamę i trochę mnie wcieło (powiedziałem WOW zaczynają promować ekologiczną energię), nie skojarzyłem na początku akcji reklamowej PGE o prądzie. a tu taka akcja Greenpeace. Brawo! Sam chętnie postawił bym sobie wiatraczek i fotogalwanikę "położył" na dachu, żeby pokazać moim dzieciakom jak mają dbać o to co zostało nam dane za free, a i sobie udowodnić na tzw. starość, że coś tam dla planety zrobiłem. Rachunek ekonomiczny dla mnie pewnie też dobry. Należy zacząć od siebie :)

Rozwiń komentarze

28 maja 2013

27 maja 2013