Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Skuteczność marketingu doświadczeń – badanie Momentum

Kategoria: Badania marketingowe | Autor: | Data: 29 lipca 2013
Słowa kluczowe: momentum, mccann worldgroup


53% osób, które zetknęły się z marką promowaną metodami marketingu doświadczeń, kupiło dany produkt – stwierdzono w światowym badaniu przeprowadzonym przez agencję Momentum (McCann Worldgroup).


Po evencie organizowanym przez markę 62% badanych wchodziło do Internetu, aby dowiedzieć się więcej o produktach nią sygnowanych, a 72% opowiedziało innym o swoich doświadczeniach z brandem (bezpośrednio bądź poprzez media społecznościowe).

W badaniu konsumenci podawali również powody, dla których aktywacje wpływają na emocje dotyczące konkretnych marek. Najczęściej wskazywano, że marka dostarcza czegoś użytecznego, uszczęśliwia odbiorców lub sprawia, że życie jest łatwiejsze.

O badaniu
Badanie przeprowadzono na dziewięciu światowych rynkach. Zebrano 6,5 tys. wywiadów. Analizie poddano 56 marek związanych z sektorami FMCG, nowych technologii, sportu, finansów i motoryzacji.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.12386703491211