Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona g堯wna Wiadomo軼i Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomo軼i
 

Nominowani do konkursu Z這te Spinacze 2013

Kategoria: Konkursy reklamowe | Autor: | Data: 4 pa寮ziernika 2013
S這wa kluczowe: zwi您ek firm public relations, z這te spinacze


Og這szono finalistów 11. edycji Z這tych Spinaczy. 51-osobowe grono jury wybra這 73 projekty, które otrzyma造 nominacje do nagrody gównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku.


Lista wszystkich nominowanych projektów:

Kategorie gówne:
  • PR korporacyjny:
1. DB Schenker Logistics: „Logistycznie rzecz bior帷” – Multi Communications

  • PR produktu:
1. Promocja napoju Black podczas wizyty Mike’a Tysona w Polsce – BrandLab
2. Coca-Cola „Podziel si rado軼i!” – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2
3. Komunikacja promocji „Jaki to smak?”, wprowadzaj帷ej cztery nowe smaki chipsów Lay’s – Hill+Knowlton Strategies

  • Kampania edukacyjna:
1. „Przedsi瑿iorcy tworz” – Konfederacja Lewiatan
2. „Pozory myl, dowód nie” 2012 – Marketing & Communications Consultants
3. „Alkohol to odpowiedzialno嗆. Pij rozwa積ie” – On Board Public Relations i Diageo

  • Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:
1. „Poci庵i relacji szczególnych” – kryzys w Kolejach 奸御kich – Imago Public Relations
2. „Sprawa pozna雟ka”, czyli za瞠gnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants
3. Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

  • Public Affairs i Lobbying:
1. Forum Rozwoju Efektywnej Energii (FREE) – FleishmanHillard
2. Pierwsza obni磬a op豉t od transakcji kartami p豉tniczymi w Polsce – Martis Consulting
3. „Wspó逍raca samorz康u, mieszka鎍ów i biznesu jest mo磧iwa? Karpacz poka瞠, 瞠 tak” – Publicon

  • Kampania spo貫czna:
1. Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna – 180heartbeats + Jung v. Matt
2. „J瞛yk polski jest -” – Ogilvy PR
3. „Policzmy si” – VMR

  • Komunikacja wewn皻rzna:
1. „Porozmawiajmy o kampanii” – BNP Paribas Bank Polska
2. „ZróbMy obrót w przód” – Havas PR Warsaw i Grupa Energa
3. „Zale篡 nam. Naprawd” – jak w nietypowy sposób zaanga穎wa pracowników w zmian kultury organizacyjnej – ING Us逝gi Finansowe

  • Event komercyjny:
1. Orlen Warsaw Marathon – Live
2. Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa 鈍iata w cybersporcie w Polsce – Intel Technology Poland i Monday Public Relations
3. „Witamy w Katowicach” – przebudowa dworca, transformacja postaw – Neinver Polska i Imago Public Relations

  • Event spo貫czny:
1. Big Book Festival 2013 – Go Culture i Fundacja „Kultura nie boli”
2. „Ca造 奸御k szyje ja鄂i” – Kobold Public Relations
3. „Przeprowad bibliotek” – Miasto Pozna

  • Launch nowego produktu, us逝gi lub firmy:
1. PR premiery systemu operacyjnego Windows 8 w Polsce – Hill+Knowlton Strategies
2. Kurkowa 14 – Publicon
3. Bractwo Feniksa (Carlsberg Polska) – Walk PR

  • Corporate Social Responsibility:
1. Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie Net Masters Cup – Grupa Netia, Grupa Allegro, Neuron Agencja Public Relations, Kamikaze Agencja Interaktywna i inne
2. Pracownie Orange – Orange Polska
3. „Mój pierwszy raz z Internetem” – UPC Polska

  • PR miejsca, miasta lub regionu:
1. „Las. Przystanek od codzienno軼i” – Dobocom Public Relations
2. Pozna雟ka Turystyka 2.0 – Miasto Pozna
3. Mall Wall Art – PR Inspiration

  • Social media:
1. „Dociekliwi” – 24/7PR
2. „Od kurczaka do wo這winy argenty雟kiej – Makro w 鈍iecie mediów spo貫czno軼iowych” – Makro Cash and Carry Polska
3. „Blogerzy kochaj olej rzepakowy” – Marketing & Communications Consultants
4. PilsnerUrquell „Z mi這軼i do blogerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
5. Sapphire rozGRYwka – Sarota PR

  • Business-to-Business PR:
1. „Nowe szlaki na handlowej mapie Polski – nieodkryty potencja mniejszych miast” – Colliers International Poland
2. „Korona Smakosza” – Makro Cash and Carry Polska
3. Bran穎we debaty o przysz這軼i mediów i social media politycy w cyklu „Social media politycy” – Publicon

  • PR finansowy i relacje inwestorskie:
1. Polski Holding Nieruchomo軼i wchodzi na GPW – Havas PR Warsaw i Polski Holding Nieruchomo軼i
2. Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita – Nobili Partners

  • Sektor publiczny:
1. „DalEKOwzroczni – przysz這嗆 w czystych barwach” – Partner of Promotion


Kategorie sektorowe:

  • Technologia, IT, telekomunikacja:
1. Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie Net Masters Cup – Grupa Netia, Grupa Allegro, Neuron Agencja Public Relations, Kamikaze Agencja Interaktywna i inne
2. Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa 鈍iata w cybersporcie – Intel Technology Poland i Monday Public Relations
3. „Mój pierwszy raz z Internetem” – UPC Polska

  • Finanse:
1. Polski Holding Nieruchomo軼i wchodzi na GPW – Havas PR Warsaw i Polski Holding Nieruchomo軼i
2. „Zrób rakowi wspak” – PR produktu ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On ING 砰cie – ING 砰cie
3. „10za50za10” – Kolko

  • Zdrowie (us逝gi zdrowotne, leki, wyroby medyczne):
1. „M瘰ka grypa” – Ciszewski MSL
2. „Gadaj. Badaj” – Havas PR Warsaw
3. Wprowadzenie brandu Vicks – marki leków na objawy przezi瑿ienia i grypy w Polsce – Hill+Knowlton Strategies

  • Uroda:
1. Spotkanie z ambasadorem marki Gillette – Robertem Lewandowskim – 24/7PR

  • Sektor spo篡wczy:
1. „Dociekliwi” – 24/7PR
2. Coca-Cola „Podziel si rado軼i!” – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2
3. Komunikacja promocji „Jaki to smak?”, wprowadzaj帷ej cztery nowe smaki chipsów Lay’s  - Hill+Knowlton Strategies

  • Media i styl 篡cia:
1. Milka „Moje miasto si przytula” – Mondelez Polska
2. „Ksi捫璚e. Z pasji do piwa” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
3. „Chcesz pokona raka? Musisz mie pieni康ze i znajomo軼i” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, DDB, Platige Image, Fundacja Alivia i inne

  • Kultura:
1. „Muzeum Utracone – przywraca pami耩”, edycja 2013 r. – Ad Artis Fundacja Sztuki SAR i Public Dialog
2. Big Book Festival 2013 – Go Culture i Fundacja „Kultura nie boli”
3. „Nie b康 d德i瘯oszczelny. Wspieramy 篡w muzyk!” – Smile PR

  • Sport, turystyka, rekreacja:
1. „Twardziele o mi瘯kich sercach” – Partner of Promotion
2. „Super mecz” – Polish Sport Promotion
3. „Wspó逍raca samorz康u, mieszka鎍ów i biznesu jest mo磧iwa? Karpacz poka瞠, 瞠 tak” – Publicon

  • Nieruchomo軼i i budownictwo:
1. Bieg na szczyt Rondo 1 – Advanced Public Relations
2. „Nowe szlaki na handlowej mapie Polski – nieodkryty potencja mniejszych miast” – Colliers International Poland
3. Kurkowa 14 – Publicon

  • Przemys, transport, logistyka:
1. „Raz, 瞠 szybko, A2, 瞠 do Europy” – dzia豉nia komunikacyjne dotycz帷e Autostrady Wielkopolskiej w mediach spo貫czno軼iowych – agencja IdPR (Grupa Afekt) i Marketing Services Group
2. „Witamy w Katowicach” – przebudowa dworca, transformacja postaw – Neinver Polska i Imago Public Relations
3. Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita  – Nobili Partners

Kategorie specjalne:
  • Kreatywno嗆:
1. Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna – 180heartbeats i Jung v. Matt
2. „Gadaj. Badaj” – Havas PR Warsaw
3. Fan page na 篡wo dla Tesco – Lemon Sky
4. Milka „Moje miasto si przytula” – Mondelez Polska

  • Efektywno嗆:
1. Orlen Warsaw Marathon – agencja Live
2. „Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw” – Neinver Polska i Imago Public Relations
3. „J瞛yk polski jest -” – Ogilvy PR
4. Super Mecz – Polish Sport Promotion

Zwyci瞛cy zostan og這szeni 6 grudnia podczas uroczystej gali, która odb璠zie si w hotelu Marriott w Warszawie.

Konkurs organizowany jest przez Zwi您ek Firm Public Relations. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym Z這tych Spinaczy.


Komentarze do artyku逝 dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzyma dost瘼 do komentowania

prosz si zalogowa

Wystarczy wpisa w poni窺ze pole adres e-mail, na kt鏎y otrzymuj Pa雟two biuletyn, i przycisn望 Dalej.

 

Nowi u篡tkownicy mog uzyska mozliwo嗆 komentowania artyku堯w, zamawiaj帷 subskrypcj naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie spo貫czne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpo鈔edni
Marketing internetowy
Marketing m這dzie穎wy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing spo貫czno軼iowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obs逝ga klienta
Prawo
Programy lojalno軼iowe i CRM
Promocje sprzeda篡
Public relations
Reklama zewn皻rzna
Shockvertising
Trendy
Zarz康zanie mark
Zb璠nik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona g堯wna
Wiadomo軼i
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcj
Reklama w serwisie
Przy郵ij informacj / artyku
Partnerzy
Ochrona prywatno軼i
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.14903211593628