Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Agnieszka Maciąg w kampanii społecznej „Po prostu położna” (wideo)

Kategoria: Kampanie społeczne | Autor: | Data: 2 grudnia 2013
Słowa kluczowe: fundacja siostra ania, agnieszka maciąg


Fundacja Siostra Ania rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Po prostu położna”. Działania skierowane są do kobiet ciężarnych, planujących ciążę oraz młodych mam i informują o możliwości korzystania z bezpłatnych spotkań edukacyjnych z położną. Ambasadorką akcji jest modelka Agnieszka Maciąg.


Głównym celem kampanii jest uświadomienie kobietom, że od 21. tygodnia ciąży raz w tygodniu, a od 32. tygodnia dwa razy w tygodniu mogą korzystać z bezpłatnych spotkań edukacyjnych z położną, podczas których m.in. zapewni im ona emocjonalne wsparcie, przygotuje do porodu, pomoże w opracowaniu planu opieki okołoporodowej oraz rozwieje wątpliwości związane z porodem.

Cel dodatkowy to zapoznanie kobiet z wachlarzem umiejętności, kompetencji i praw, jakie ma położna.

Twarzą kampanii została Agnieszka Maciąg, która w wieku 43 lat urodziła córkę w domu – między innymi dzięki temu, że odpowiednio wcześniej zaczęła się do tego przygotowywać. Jej wizerunek obecny będzie na plakatach i ulotkach oraz w informacyjnym spocie dystrybuowanym od 29 listopada w Internecie.





Ekspertem kampanii jest Ewa Janiuk – położna z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, zaangażowana w działalność w środowisku położniczym, współautorka książek o tematyce okołociążowej i okołoporodowej, organizatorka i prelegentka wielu konferencji krajowych.

W ramach kampanii prowadzone będą również warsztaty dla kobiet ciężarnych i planujących ciążę. Podczas spotkań uczestniczkom przekazywana będzie wiedza na temat praw i obowiązków ciężarnych oraz możliwości, jakie daje opieka położnej.

Pierwsze warsztaty odbyły się 23 listopada w Opolu. Kolejne będą miały miejsce 7 grudnia w Warszawie, 14 grudnia we Wrocławiu i 18 stycznia 2014 r. w Bydgoszczy. Następne spotkania zaplanowano w Krakowie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku i ponownie w Warszawie. Można się na nie zapisywać na stronie www.poprostupolozna.pl.

Kampania będzie trwać do maja 2014 r. Kreacje przygotowała fundacja Siostra Ania wraz z portalem Siostra Ania i NZOZ Zdrowa Rodzina.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 613 (28.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.11839914321899