Typowanie daty śmierci Mariusza Trynkiewicza – pomysł firmy obuwniczej na marketing społecznościowy?
  • 0
  • 2
20.01.2014

Typowanie daty śmierci Mariusza Trynkiewicza – pomysł firmy obuwniczej na marketing społecznościowy?

20 stycznia przez kilka godzin internauci mogli brać udział w typowaniu sposobu i daty śmierci wychodzącego niebawem na wolność „szatana z Piotrkowa”. Post o takiej treści opublikowano na fan page’u Bubble Shoes – firmy produkującej buty z ozdobami w postaci kulek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 stycznia 2014