Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Przedszkolaki w Sieci” – badanie GfK Polonia (infografika)

Kategoria: Badania marketingowe | Autor: | Data: 24 marca 2014
Słowa kluczowe: gfk polonia, atmedia, ciufcia.pl


78 proc. dzieci w wieku przedszkolnym korzysta z Internetu kilka razy w tygodniu (wzrost z 67 proc. w 2011 r.). Coraz powszechniejszy jest dostęp do tabletów, smartfonów czy smart TV. Rośnie też popularność wideo online – to niektóre z wniosków badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie Atmediów i serwisu Ciufcia.pl.


Z badania wynika, że rodzice mają wysoką świadomość zagrożeń związanych z Internetem, a także silną chęć kontrolowania treści, jakie przeglądają dzieci. Idealna witryna z perspektywy rodzica to nie tylko bezpieczne treści, ale też połączenie walorów edukacyjnych z zabawą.
 
Przedszkolaki mają szeroki dostęp nie tylko do komputerów (79 proc. korzysta z komputera w domu), ale i do smartfonów (42 proc.), tabletów (37 proc.) i smart TV (18 proc.). 16 proc. badanych dzieci regularnie korzysta jednocześnie z telewizora i urządzeń mobilnych.

Rośnie też popularność wideo w Internecie. 70 proc. przedszkolaków ogląda online filmy i seriale. Jest to wzrost z 56 proc. w porównaniu z poprzednim badaniem z 2011 r. Popularne są serwisy filmowe ogólnotematyczne (53 proc.), ale też strony stacji telewizyjnych (26 proc.). Zainteresowaniem cieszą się również serwisy oferujące VoD – korzysta z nich 14 proc. dzieci (w porównaniu do 1 proc. w 2011 r.).

O badaniu
Firma GfK Polonia przebadała 2191 rodziców dzieci, które są w wieku od trzech do sześciu lat i aktywnie korzystają z Internetu. Badanie przeprowadzono na przełomie stycznia i lutego 2014 r.
„Przedszkolaki w Sieci” to kontynuacja badania „Dzieci w necie”, przeprowadzonego przez Atmedia w 2011 r.



Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.12057590484619