Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Coca-Cola będzie mówić piosenkami (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 21 lipca 2014
Słowa kluczowe: coca-cola, next, fortis, rc2 raczkiewicz-chenczke consultants


Logo Coca-Coli znów znika z puszek i etykiet na butelkach. Tym razem zastąpią je cytaty z największych muzycznych światowych i polskich przebojów. To element kampanii „Powiedz to piosenką“.


Działania rozpoczęły się w drugiej połowie lipca i będą trwały do października. Na opakowaniach napoju można w tym czasie znaleźć fragmenty hitów takich gwiazd jak Avicii, 50 Cent czy Black Eyed Peas. W tym celu marka nawiązała globalną współpracę z Grupą Universal Music.









Na każdym rynku, na którym wprowadzana będzie kampania, Coca-Cola przygotuje lokalną odsłonę w postaci opakowań z fragmentami rodzimych utworów. Polscy konsumenci będą mogli znaleźć na butelkach teksty znane z krajowej sceny muzycznej, m.in. „Zaopiekuj się mną“, „Mała Lady Punk“ czy „Tyle słońca“. Coca-Cola chce w ten sposób zainspirować ludzi na całym świecie do wyrażania uczuć.



Jednym z elementów akcji są kody QR na etykietach opakowań. Po ich zeskanowaniu konsument może wysłać spersonalizowaną muzyczną wiadomość do osoby, której chce powiedzieć coś specjalnego. Fragmenty teledysków znajdują się na stronie www.powiedztopiosenka.pl. Przygotowano także szereg aktywności w mediach tradycyjnych oraz Internecie (w tym w social media). Szczegóły marka zamierza zdradzić wkrótce.

Przy okazji tej akcji Coca-Cola uruchomiła także swój profil na Instagramie:


  • Internet (aplikacja, Facebook, strona WWW): Next
  • BTL: Fortis
  • PR: Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants

***
W zeszłorocznej kampanii „Podziel się radością” logo Coca-Coli zostało zastąpione popularnymi imionami. Czytaj więcej: Coca-Cola dzieli się radością.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 596 (26.09)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 588 (28.09)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.16103291511536