Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Forever Faster!” – Puma z nową globalną kampanią

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 8 sierpnia 2014
Słowa kluczowe: puma, forever faster,


Puma rozpoczyna największą w swojej historii globalną kampanię wizerunkową pod hasłem „Forever Faster!”. Kampania w Polsce pojawi się w połowie sierpnia, głównie w kanałach cyfrowych.


W kinach pojawi się 30-sekundowy spot oraz przeprowadzone zostaną działania ambientowe. Ten sam spot zamieszczony został również w serwisie YouTube.



Reklamy publikowane będą w prasie sportowej, lifestyle’owej i związanej z tematyką zakupów.  Marka z nowym przekazem obecna będzie w mediach społecznościowych (Facebook oraz Twitter),  prowadzona będzie także szersza kampania online (strony reklamowe, bannery – rectangle, doublebillboard itp., formaty display – triboard, halfpage we wszystkich kluczowych mediach sportowych w Polsce).





Ambasadorami marki są Mario Balotelli i Usain Bolt.

Chcemy być postrzegani jako zbuntowana i niepokorna marka, która swoją wyrazistość opiera na barkach dwóch kluczowych ambasadorów. Usain Bolt, czyli najszybszy człowiek na Ziemi, oraz Mario Balotelli – jeden z najlepszych, ale również najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie. Ci dwaj wybitni sportowcy idealnie odzwierciedlają wartości, jakimi Puma kieruje się w komunikacji z otoczeniem – mówi Katarzyna Węsławowicz, marketing manager Puma Polska.

Oprócz Bolta i Balotellego w działania zaangażowani zostali: piłkarz Sergio Agüero, Marta Vieira da Silva (brazylijska futbolistka grająca na co dzień w szwedzkim klubie Umeå IK), golfiści Rickie Fowler i Lexi Thompson oraz zespół Formuły Scuderia Ferrari. Spot ukazuje ich determinację, odwagę, zaufanie i radość w kontekście podejmowanych wyzwań oraz ryzyka.

W kampanii, mimo jej mocno emocjonalnego i wizerunkowego charakteru, promowane będą piłkarskie korki Evo Speed oraz buty do biegania Faas 600, jak również odzież z kategorii streetwear.






Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith Optimedia Polska. Kreację i strategię globalną kampanii przygotowała agencja JWT Global. Działania PR prowadzi agencja Sigma International.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 596 (26.09)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 588 (28.09)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.14898800849915