Maleje rola social media w procesie zakupowym – badanie Capgemini
  • 0
  • 1
26.09.2014

Maleje rola social media w procesie zakupowym – badanie Capgemini

Konsumenci kładą obecnie mniejszy nacisk na social media w ścieżce zakupowej, niż robili to jeszcze dwa lata temu – wynika z „Digital Shopper Relevancy Report 2014” firmy Capgemini. Rośnie za to znaczenie smartfonów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

stefan

10 lat temu

Po polsku?

Streszczenie wyników badań wygląda jakby było automatycznym tłumaczeniem (a może wręcz takim jest). Może jednak należałoby się bardziej przyłożyć przed publikacją

25 września 2014