Tajemniczy klient nie dość tajemniczy – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 2
16.10.2014

Tajemniczy klient nie dość tajemniczy – badanie ARC Rynek i Opinia

Ponad 60% respondentów – pracowników placówek firm z różnych branż – twierdzi, że z łatwością rozpoznaje audytora podczas badań mystery shopping. Większość z nich przyznaje, że wpływa to na sposób jego obsługi, co z kolei może zaważyć na wiarygodności badania – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Wątpiący...

9 lat temu

31 osób?!?

Czy do opracowania tego badania wykonano "aż" 31 osób?

Rozwiń komentarze

16 października 2014

15 października 2014