Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Fikcyjna modelka promuje krem z tłuszczu tygrysa – akcja WWF Polska

Kategoria: Kampanie społeczne | Autor: | Data: 16 października 2014
Słowa kluczowe: wwf polska, first aid communication, pemburu haram


Pemburu Haram – fikcyjna malezyjska modelka i aktorka – promowała wprowadzenie na rynek kremu 3200. Informacje na temat produktu rozesłano do mediów oraz zamieszczono w Internecie. Reklama stanowiła prowokację WWF Polska. Miała zwrócić społeczną uwagę na problem zagrożonych wyginięciem tygrysów.


Jak wyjaśnia organizacja, 3200 to nie marka kremu, tylko liczba zagrożonych wyginięciem tygrysów. Tyle zwierząt żyje obecnie na wolności. W ciągu ostatnich stu lat populacja tygrysa zmniejszyła się o 95%. Zwierzęta zabijane są przez pemburu haram, co w języku malajskim oznacza kłusowników.



Rozpoczynając kampanię „#RatujTygrysy #PodajDalej”, WWF apeluje o pomoc dla zagrożonych wyginięciem drapieżnych kotów.

Tygrysy są zabijane dla skóry, kości, tłuszczu oraz innych części ciała, które wykorzystywane są w produkcji kosmetyków, suplementów diety i leków. Produkty te, pochodzące z nielegalnego handlu, trafiają również do Polski. Inny powód dramatycznego spadku populacji zwierząt to degradacja środowiska oraz związany z tym brak bazy pokarmowej.

Celem kampanii jest ochrona tygrysów z kompleksu leśnego Belum-Temengor w Malezji. Za pomocą systemu fotopułapek i specjalnych patroli WWF chce walczyć z kłusownictwem, nielegalną wycinką lasów i zapobiegać wielu innym zagrożeniom dla tygrysa.

Organizacja prosi o pomoc w dystrybuowaniu informacji o akcji. Zachęca m.in. do fotografowania się z kartką z hasłem „#RatujTygrysy #PodajDalej” i publikowania zdjęć w mediach społecznościowych.

Pomysł, kreacja i PR kampanii: agencja First Aid Communication.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 582 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 574 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.1766951084137