PKP Intercity wybrała dom mediowy do obsługi dwóch kampanii
  • 0
  • 1
21.10.2014

PKP Intercity wybrała dom mediowy do obsługi dwóch kampanii

ZenithOptimedia Group będzie obsługiwać budżet mediowy PKP Intercity do końca 2014 r. W ramach współpracy dom mediowy zrealizuje dwie kampanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 października 2014

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2014

Zarządzanie reputacją firm w erze social media – badanie MSLGroup

Osoby zajmujące się budowaniem wizerunku firm wskazały trzy główne czynniki, które utrudniają im efektywne wykorzystanie social media w codziennej pracy. Są to: niedobór wykwalifikowanych specjalistów, tradycyjne podejście do komunikacji oraz niedostateczne zasoby techniczne. 5% respondentów postrzega nowe narzędzia jako zagrożenie dla realizowanych strategii komunikacyjnych – pokazuje badanie MSLGroup.