IAB AdEx: display liderem wzrostów reklamy online w pierwszym półroczu 2014 r. (infografika)
  • 0
  • 1
21.10.2014

IAB AdEx: display liderem wzrostów reklamy online w pierwszym półroczu 2014 r. (infografika)

W pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25 mld zł. Wydatki wzrosły o 5,7 proc. względem analogicznego okresu 2013 r., co przekłada się na dodatkowe 67 mln zł. Takie wyniki przyniosło badanie IAB AdEx realizowane przez PwC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 października 2014