Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Chamlety 2014: zakończono przyjmowanie zgłoszeń do ostatniej edycji festiwalu

Kategoria: Konkursy reklamowe | Autor: | Data: 4 listopada 2014
Słowa kluczowe: chamlety 2014


28 listopada odbędzie się piąta i zarazem ostatnia gala festiwalu Chamlety. Wyłonione zostaną najgorsze kreacje reklamowe roku 2014. Zgłoszenia przyjmowane były do końca października.


Jak zapowiada prof. Michael Fleischer, pomysłodawca festiwalu, tegoroczna edycja wydarzenia będzie ostatnią. Planowana jest jednak nowa inicjatywa. O jej charakterze i kształcie organizatorzy poinformują w późniejszym terminie, najpóźniej na uroczystej gali Chamlet 2014.


Przykładowa kreacja zgłoszona do Chamletów 2014


Przykładowa kreacja zgłoszona do Chamletów 2014. Zobacz też: Związana kobieta i „mieszanie kolorów” niezgodne z Kodeksem etyki reklamy

1 listopada zakończono przyjmowanie zgłoszeń do tegorocznego konkursu. Internauci przesyłali propozycje najgorszych reklam za pośrednictwem fan page’a oraz platformy www.chamlet.pl. Zebrano blisko 350 propozycji.

Dominowały materiały z kategorii Druk, ale z racji nadchodzących wyborów samorządowych popularnością cieszyły się także przykłady kiepskich koncepcji w kategorii Reklama społeczno-polityczna. Spośród zebranych propozycji jury wyłoni dziesięć nominowanych oraz jednego zwycięzcę w każdej kategorii.
 
W tym roku w jury zasiądą:
  • prof. Michael Fleischer (Uniwersytet Wrocławski)
  • prof. Grażyna Habrajska (Uniwersytet Łódzki)
  • prof. Alosza Awdiejew (Uniwersytet Jagielloński)
  • dr Michał Grech (Uniwersytet Wrocławski)
  • Dirk Henkelmann (dyrektor kreatywny agencji Dundp)
  • mgr Mariusz Wszołek (Uniwersytet Wrocławski)
  • prof. Piotr Lewiński (Uniwersytet Wrocławski)
  • prof. Marcin Cieński (Uniwersytet Wrocławski)
Organizatorzy postanowili przyznać też jubileuszową nagrodę – EkstraSuperChamleta. Będzie to Chamlet nad Chamletami ostatnich pięciu lat. Laureaci zostaną wyłonieni w ramach każdej kategorii spośród dotychczasowych zwycięzców.


Przykładowa kreacja zgłoszona do Chamletów 2014


Przykładowa kreacja zgłoszona do Chamletów 2014


Przykładowa kreacja zgłoszona do Chamletów 2014

Po gali finałowej przewidywana jest debata, której celem będzie dyskusja na temat reklamy i problemów z nią związanych, ale również podsumowanie ostatnich lat działalności Chamleta. Będzie to okazja do porozmawiania z jurorami festiwalu i zadania im pytań, na które w dotychczasowej formule nie było miejsca.
 
Główna idea Chamletów od lat nie uległa zmianie – nadrzędnym celem konkursu jest zwrócenie uwagi na ułomność polskiej branży reklamowej, na szablonową, odtwórczą praktykę firm reklamowych oraz przewidywalność i marną jakość koncepcji kreatywnej.


Przykładowa kreacja zgłoszona do Chamletów 2014


Przykładowa kreacja zgłoszona do Chamletów 2014

***
Zobacz podsumowania dotychczasowych edycji Chamletów:


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.14620399475098