Inwestycja w lojalność według FMCG – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
5.11.2014

Inwestycja w lojalność według FMCG – badanie ARC Rynek i Opinia

Prawie 40% przedsiębiorstw z sektora FMCG prowadzi programy lojalnościowe dla kontrahentów, z roku na rok wydając na ten cel coraz większe kwoty. Średnio firmy przeznaczały na ich organizację 480 tys. zł – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 listopada 2014