Drzewa zamiast nośników OOH – Grenoble usunie reklamy zewnętrzne [aktualizacja]
  • 0
  • 1
26.11.2014

Drzewa zamiast nośników OOH – Grenoble usunie reklamy zewnętrzne [aktualizacja]

Grenoble ma stać się pierwszym dużym europejskim miastem, które ograniczy reklamy outdoorowe. Francuska miejscowość leżąca u podnóża Alp w ich miejsce posadzi drzewa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Dorota

9 lat temu

Czy jesteśmy skazani na reklamę w przestrzeni miejskiej?

Ciekawy temat pod każdym względem. Jako krakuska nic bym nie miała przeciwko zniknięciu reklam z obszaru ścisłego centrum historycznego. Generalnie jako ludzie, obywatele mamy prawo domagać się mniej reklam w przestrzeni publicznej. Jesteśmy na nią skazani we wszelkich mediach, wdziera się do naszych skrzynek pocztowych i mailowych. Polskie miasta zyskały by na ograniczeniu a centra historyczne na zakazie reklamy.

26 listopada 2014

25 listopada 2014

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 1
25.11.2014

Maciej Orłoś, Katarzyna Bujakiewicz i Filip Chajzer „#przypominająsobie, jak to jest być dzieckiem” w akcji SOS Wiosek Dziecięcych

SOS Wioski Dziecięce rozpoczęły akcję „#Przypomnijsobie, jak to jest być dzieckiem”. Zabawa polega na odtwarzaniu zdjęć z dzieciństwa. Celem tych działań jest zebranie funduszy dla opuszczonych i osieroconych dzieci. Do akcji przyłączyli się m.in. Paulina Chylewska, Maciej Orłoś, Katarzyna Bujakiewicz czy Zygmunt Chajzer z synem Filipem.