Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Zwycięzcy Chamletów 2014 (pełna lista nominowanych)

Kategoria: Konkursy reklamowe | Autor: | Data: 30 listopada 2014
Słowa kluczowe: chamlety


28 listopada rozstrzygnięto po raz piąty i ostatni konkurs na najgorszą reklamę roku – Chamlety. Jak zwykle, wśród nominowanych i nagrodzonych przeważają reklamy firm i podmiotów lokalnych.


Wyłonione zostały najgorsze kreacje reklamowe roku 2014. Zgłoszenia przyjmowane były do końca października. Zwycięzcami zostali:

Reklama drukowana: Fundacja Vide-Crede


Reklama telewizyjna: Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie


Reklama społeczno-polityczna: Marian Kowalski


Reklama internetowa: Everal


Communication design: Okręgowa Rada Adwokacka w Katowicach


Organizatorzy postanowili przyznać też jubileuszową nagrodę – EkstraSuperChamleta. Ma to być Chamlet nad Chamletami ostatnich pięciu lat. Nagrodę w tej kategorii otrzymała Fundacja Vide-Crede.

Do 5 grudnia internauci mogą na łamach portalu www.Wroclaw.wyborcza.pl głosować na SuperChamleta, czyli najgorszą reklamę festiwalu zdaniem publiczności.

Jury konkursu:
  • prof. Michael Fleischer (Uniwersytet Wrocławski)
  • prof. Grażyna Habrajska (Uniwersytet Łódzki)
  • prof. Alosza Awdiejew (Uniwersytet Jagielloński)
  • dr Michał Grech (Uniwersytet Wrocławski)
  • Dirk Henkelmann (dyrektor kreatywny agencji Dundp)
  • mgr Mariusz Wszołek (Uniwersytet Wrocławski)
  • prof. Piotr Lewiński (Uniwersytet Wrocławski)
  • prof. Marcin Cieński (Uniwersytet Wrocławski)
Jak zapowiada prof. Michael Fleischer, pomysłodawca festiwalu, tegoroczna edycja wydarzenia będzie ostatnią. Główna idea Chamletów od lat nie uległa zmianie – nadrzędnym celem konkursu jest zwrócenie uwagi na ułomność polskiej branży reklamowej, na szablonową, odtwórczą praktykę firm reklamowych oraz przewidywalność i marną jakość koncepcji kreatywnej.

Planowana jest jednak nowa inicjatywa.

Zobacz także:

Pełna lista nominowanych

Reklama drukowana:

  1. „U nas pręt to pręt, rura to rura, a nie...”, Avanti – metale kolorowe
    (fot. Michał Głuszak)
  2. „Możesz mieszać ze wszystkimi kolorami”, Boryszew SA (reklama zaskarżona do KER)
  3. „Kupię Twojego dłużnika”, Gredan
  4. „Mamy ochotę na trójkącik! Hawajskiej”, Pizza Taxi
  5. „Rozkosz w ustach”, Profi (czytaj więcej o tej kampanii)


  6. „Ale jak to? Planujesz mieszkanie? I nie sprawdziłeś u Rogowskiego?”, Rogowski Development
  7. „U nas się wybiczysz”, Spa Nałęczów
  8. „Włącz prawdę”, Telewizja Republika (czytaj więcej o tej kampanii)

    Teaser



    Rozwiązanie teasera
  9. „Choroba Cię bierze? Weź i módl się”, Fundacja Vide-Crede
  10. „Sprawdź moją szkołę...”, Warszawska Szkoła Reklamy
Reklama telewizyjna:
  1. Jogurt Activia, Danone Polska
  2. „Zakupy z przyjemnością”, Agito.pl (czytaj więcej o tej kampanii)
  3. „Kasa Romana”, Amino
  4. „Tysiące kobiet i mężczyzn w ciąży przez Bartka”, Bartek SA (zob. więcej o tej kampanii)
  5. „Nie ma bardziej szczerej miłości, niż miłość do jedzenia”, Wędliny Bohun
  6. Igor Gorgonzola, „Jak ją robią, że jest taka dobra?”, Igor S.R.L.
  7. „Zabezpiecz się”, Lob SA (czytaj więcej o tej kampanii)
  8. „Uczelnia Korczaka zaprasza”, Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie
  9. Product placement w serialu „Klan”, Smakowita Pajda, ZT Kruszwica SA
  10. „Karta zdrapka”, „Super Express”

Reklama społeczno-polityczna:

  1. „Co Ciebie boli? Co Ciebie wk...a? Czego oczekujesz?”, plakat wyborczy, Wojciech Łaszkiewicz
  2. „Nie jestem świnią, by nażreć się przy korycie”, plakat wyborczy, Ewelina Siwik-Wójtowicz
  3. Spot wyborczy w kampanii do Parlamentu Europejskiego, Beata Kempa
  4. Spot wyborczy w kampanii do Parlamentu Europejskiego, Izabela Łukomska-Pyżalska
  5. Piosenka wyborcza w kampanii do Parlamentu Europejskiego, Joanna Senyszyn
  6. Seria spotów wyborczych w kampanii do Parlamentu Europejskiego, Karol Karski




  7. Spot wyborczy w kampanii do Parlamentu Europejskiego, Marek Migalski (czytaj więcej na temat tej kampanii)
  8. Spot i plakat wyborczy w kampanii do Parlamentu Europejskiego, Marian Kowalski


  9. Spot wyborczy w kampanii do Parlamentu Europejskiego, Marta Cywińska
  10. Spot wyborczy w kampanii samorządowej, Zofia Boratyńska

Reklama internetowa:
  1. „Dziś będzie na twarz kochanie”, BingoSpa (czytaj więcej o tej kampanii)
  2. Komunikacja na fan page’u marki na Facebooku, Dr Pepper Polska
  3. „W majówkę Ci nie wyszło? Nadchodzi Boże Ciało”, Everal
  4. „Przyszłość jest w Tobie”, Futura Edukacja
  5. Firmowa strona internetowa www.la-mar.com.pl, La-Mar
  6. Wpis „Oferta dla Pań” na fan page’u organizacji na Facebooku, NSZZ Solidarność Region Jeleniogórski
  7. „Walcz z nudą”, Orange Polska
  8. „Kostki zostały rzucone”, spot zapowiadający Festiwal Fantastyki Pyrkon (czytaj więcej o tej reklamie)
  9. Spot zapowiadający targi instalacyjne, LFP Targi
  10. Spot prezentujący ubojnię, Zakłady Uboju i Rozbioru TG NoVa

Communication design:

  1. Koncepcja kreatywna marki, PHU Brutal
  2. Koncepcja sesji zdjęciowej promującej bibliotekę, Miejska Biblioteka Publiczna w Morągu








  3. Koncepcja komunikacyjna fundacji, Fundacja Vide-Crede


  4. Koncepcja kampanii reklamowej, Piwo Zamkowe


  5. Koncepcja tożsamościowa, Okręgowa Rada Adwokacka w Katowicach
  6. Koncepcja kreatywna marki, Super Ruchacz (czytaj więcej o tej reklamie)
  7. Wybór logo promującego kandydaturę Krakowa do organizacji ZIO 2022, Urząd Miasta Krakowa (czytaj więcej o tym projekcie)
  8. Koncepcja kreatywna propozycji logo dla Polski, Fundacja „Marka dla Polski” (czytaj więcej o wyborze logo oraz o reakcji STGU na projekt)
  9. Real-time marketing, Studio 3
  10. Koncepcja kreatywna marki, IKKA Nowy Targ



Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nic już nie jest obiektywne
amen (08:12 2014-12-01)
Widać, że szanowne Jury wie gdzie są frukty i jakie wyznaje wartości.
połowa nie jest słaba
silesian (10:44 2014-12-01)
słusznie że kończą z tym konkursem - dno, ale nie reklam tylko poziomu i nieuzasadnionych nominacji/nagród produkcji które były nawet dobre
Skąd niektóre nominacje???
art (13:07 2014-12-01)
Myślę, że część z tych nominacji nie jest zasłużona. Na rynku znaleźć można naprawdę słabe rzeczy, wiec nie wiem nawet kto w ogóle decydował o nominacjach? Niski poziom konkursu, słabe niektóre zwłaszcza nominacje, słabe jury. Niektóre z nich naprawdę nie są złe, jednak chyba poprawność polityczna nie pozwala tego przyznać. Dobrze, że to już ostatnia edycja. Dno


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.16441679000854