Lekarze i farmaceuci jako konsumenci
  • 0
  • 1
27.03.2006

Lekarze i farmaceuci jako konsumenci

Jak żyją doktorzy i aptekarze? Acxiom Polska zagląda do domów i kieszeni osób czuwających nad naszym stanem zdrowia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2006

„Drzewko za butelkę 2006”

Rozpoczęły się przygotowania do czwartej edycji ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Drzewko za butelkę”. Akcja, która z okazji Światowego Dnia Ochrony Środowiska odbywa się w maju i czerwcu w wielu miejscowościach Polski, została zainicjowana przez Sekretariat Programu „Odpowiedzialność i Troska” w 2003 roku i dzięki zaangażowaniu polskich firm chemicznych skupionych w Programie dynamicznie rozszerza swój zasięg i efekty. W dziesiątkach szkół i przedszkoli, po raz czwarty odbędzie się konkurs na zebranie jak największej ilości plastikowych butelek „PET”, za sprzedaż których zostaną zakupione i posadzone drzewka. Zwycięzcy zabawy ekologicznej pojadą na wycieczki.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2006

VI Kongres Programy Lojalnościowe - najnowsze narzędzia promocji i marketingu

Jak zdobyć zaufanie klienta? Co sprawi, że nasz klient nigdy nie pomyśli o skorzystaniu z usług i produktów konkurencji? Jaką obrać drogę promocji by zachować rzeszę klientów i zdobywać nową przy nie wielkim wykorzystaniu kapitału? Na te i wiele innych ciekawych pytań będziemy mogli uzyskać odpowiedź na VI Kongresie Programów Lojalnościowych organizowanym przez ECU Marketing. Kongres odbędzie się 6-7 kwietnia na Wawelu w Krakowie.