- 0
- 1
Grupa Kwanko rewolucjonizuje e-mailing
Kwanko, międzynarodowa grupa wyspecjalizowana w marketingu online, wprowadza na polski rynek nowe narzędzie do e-mail marketingu: E-mail Bidding. Prawdziwy „AdWords” e-mailingu, który opiera się na ofertach real-time i proponuje zautomatyzowany interfejs, dający dostęp do kluczowych na rynku polskim baz danych.
(Informacja promocyjna)
E-mail Bidding to prostota tworzenia i zarządzania kampaniami e-mailingowymi, z możliwością śledzenia w czasie rzeczywistym efektywności każdej kampanii i jej optymalizacji.
Kilka słów o E-mail Bidding E-mail Bidding to platforma pozwalająca reklamodawcy na zautomatyzowany zakup kampanii e-mailingowej, zaczynając od zdefiniowania stawki CPM lub CPC, poprzez stworzenie harmonogramu wysyłek, do zdefiniowania grupy docelowej. Ważnym elementem jest tutaj system aukcyjny. O tym, która kampania e-mailingowa zostanie wysłana w pierwszej kolejności, decyduje aukcja. Wygrywa ten reklamodawca, który zaoferuje najwyższą stawkę. E-mail Bidding łączy reklamodawców oraz wydawców, automatyzuje proces tworzenia kampanii oraz wysyłki. Optymalizuje, segmentuje oraz wysyła kampanie do licznych baz danych. |
Grupa Kwanko, będąca właścicielem spółek NetAffiliation i Swelen, zamierza wykorzystać swoją siłę przebicia w domenie e-commerce i marketingu online, aby rozwinąć E-mail Bidding w 17 krajach Europy i Ameryki Łacińskiej, w których jest już obecna.
– Dzięki E-mail Biddingowi tworzymy na nowo krajobraz e-mail marketingu – mówi Michał Sołtys, head of Central Eastern Europe w Kwanko. – W ciągu dwóch lat RTB zrewolucjonizowała reklamę display i podobnie będzie w przypadku e-mailingu. RTB e-mailing szybko stanie się niezbędnym narzędziem, a my jesteśmy dzisiaj prekursorem w tej dziedzinie.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z takiego strategicznego partnerstwa – komentuje Pedro Roque, prezes E-mail Bidding. – Siła przebicia grupy Kwanko i nasze doświadczenie w e-mail marketingu doskonale się uzupełniają. Mamy wspólną wizję przyszłości e-mail marketingu: rewolucjonizować narzędzia udostępniane reklamodawcom, aby mogli realizować swoje cele, a jednocześnie dać bazom danych stały dostęp do kampanii, co pozwoli na optymalizację ich potencjału. Naszą misją jest ciągłe rozwijanie efektywności współpracy reklamodawców i właścicieli baz danych z całego świata.
E-mail Bidding – jak to działa
- Prostota
Dotychczas realizacja kampanii e-mailingowej była procesem bardzo skomplikowanym: od pozyskania baz o właściwym profilu, poprzez negocjacje stawek, kończąc na pomiarze efektywności kampanii. Tymczasem E-mail Bidding buduje wzajemne relacje między reklamodawcami, którzy chcą promować swoje oferty za pośrednictwem e-mailingu, a dostawcami baz danych, którzy chcą je monetyzować w najefektywniejszy sposób. Jedynie w pełni zautomatyzowana platforma E-mail Bidding umożliwia stworzenie kampanii za pomocą czterech kliknięć: precyzyjny cel, wybór oferty, testy A/B, precyzyjne targetowanie i optymalna dostarczalność. - Big data
Łącząc miliony deduplikowanych adresów pochodzących z największych na rynku baz danych, platforma umożliwia zdefiniowanie zaawansowanego targetu dzięki takim kryteriom jak płeć, wiek, zainteresowania, lokalizacja geograficzna. Inteligentny algorytm platformy testuje wiadomość na reprezentatywnej grupie, a następnie rozpoczyna wysyłkę w kierunku adresów najbardziej reaktywnych na daną ofertę.E-mail Bidding pozwala więc kontrolować częstotliwość wysyłania reklam, co zapobiega przesyceniu baz danych. W ten sposób zwiększa się efektywność baz i skuteczność kampanii reklamowych.
- Kontrola kosztów
Zasadą E-mail Biddingu jest licytacja stawek w modelu CPM i CPC. W przypadku każdej kampanii reklamowej reklamodawca otrzymuje optymalną stawkę pozwalającą na dotarcie do najlepiej dopasowanej grupy docelowej. Celem platformy jest zapewnienie reklamodawcom i agencjom zoptymalizowanego ROI i umożliwienie właścicielom baz osiągnięcia jak największych zysków. - Optymalne zarządzanie
Podczas kampanii reklamodawcy mają dostęp do szczegółowych statystyk. Monitorowanie w czasie rzeczywistym umożliwia im szybką optymalizację kampanii. Narzędzie pozwala samemu reklamodawcy zarządzać kampanią na wszystkich jej etapach: od wyboru targetu do realizacji celów. Ma on również większy wpływ na wizerunek swojej marki i pełną kontrolę wysyłanych wiadomości. - Bezpieczeństwo
Anonimowe szyfrowanie poufnych danych zapewnia bezpieczeństwo kampanii i chroni wszystkie zaangażowane strony, zwłaszcza dostawców baz danych. - Doradztwo
Specjalnie przydzielony account manager ma za zadanie pomagać reklamodawcom w zarządzaniu kampaniami reklamowymi i doradzać bazy e-mailingowe w wyborze kampanii, aby zapewnić optymalny rezultat.
– Samo wprowadzenie na rynek nowego rozwiązania w zakresie e-mailingów nie wystarczy. Dlatego w Kwanko nie poprzestajemy tylko i wyłącznie na rozwijaniu zautomatyzowanej platformy i innowacyjnego algorytmu, który leży u podstaw tego rozwiązania. Aby optymalnie je wykorzystać, mocno stawiamy też na wkład człowieka i nasze doświadczenie. Chcemy więc pozostać w bliskim kontakcie zarówno z naszymi klientami, jak i wydawcami – deklaruje Ilona Węgrzycka, country manager Poland w Kwanko.
Przetestuj na stronie dotest.com
Założona w 2003 r. przez François Biebera i Kevina Hatry firma Kwanko to międzynarodowa grupa specjalizująca się w prowadzeniu i zarządzaniu wielokanałowymi kampaniami reklamowymi. Grupa ma ponad 600 współpracowników i jest obecna w 17 krajach Europy oraz Ameryki Południowej. Misja Kwanko polega na budowaniu wzajemnych relacji między reklamodawcami, którzy pragną dotrzeć do nowych klientów, a wydawcami, których celem jest monetyzowanie swojej powierzchni reklamowej.
Grupa Kwanko to również dwie platformy:
- NetAfilliation – utworzona w 2003 r. platforma afiliacyjna, świadcząca pełen zakres usług w dziedzinie performance marketingu. NetAffiliation jest jednym z liderów w branży i udostępnia reklamodawcom sieć ponad 170 tys. wydawców, co umożliwia prowadzenie kampanii online na całym świecie.
- Swelen – jako specjalista w rozwoju mobilnych technologii reklamowych stworzył platformę Ad Exchange. Jej oparta na inteligentnych algorytmach technologia pozwala na precyzyjne targetowanie reklam. Głównym kryterium doboru są preferencje, zachowania i zaangażowanie użytkowników.
(Informacja promocyjna)