„Jedno zdjęcie, tysiąc słów” w kampanii społecznej Fundacji Dzieci Niczyje - Marketing przy Kawie
„Jedno zdjęcie, tysiąc słów” w kampanii społecznej Fundacji Dzieci Niczyje
  • 0
  • 1
12.02.2015

„Jedno zdjęcie, tysiąc słów” w kampanii społecznej Fundacji Dzieci Niczyje

Rozpoczęła się kampania społeczna uwrażliwiająca na problem sekstingu. Działania są realizowane przez Fundację Dzieci Niczyje w prasie i na outdoorze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Klarens

9 lat temu

Powielanie stereotypów nie poprawi sytuacji

Kampania jest bezmyślna, oskarża ofiarę, a symbolem wizualnym znów jest kobiece ciało. Temu, kto naprawdę zawinił, kto wyslał zdjęcie przeznaczone tylko dla niego nie przekazujemy żadnego komunikatu, nadal nie będzie widzial w tym nic złego. Za to dziewczęta uczymy wyłacznie braku zaufania. Nie wychodz z domu, bo świat jest zły.. Nie podoba mi się to podejście.

Rozwiń komentarze

12 lutego 2015