Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

ING Życie oraz ING OFE zmienią nazwy na Nationale-Nederlanden

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: | Data: 23 marca 2015
Słowa kluczowe: ing życie, ing ofe, grupa ing, nationale-nederlanden


20 lipca ING Życie i ING OFE w Polsce zmienią nazwy na Nationale-Nederlanden. Działalność ubezpieczeniowa i inwestycyjna została wydzielona z Grupy ING i przekształciła się w Grupę NN. To część długofalowej strategii.


Zmiana nazwy nie dotyczy ING Banku Śląskiego, który jest częścią Grupy ING i będzie działał pod dotychczasową marką.

Proces zmiany marek nie będzie miał też wpływu na bieżącą obsługę klienta ani zawarte umowy i zobowiązania podjęte przez ING Życie oraz ING OFE. Także wszystkie dane teleadresowe Nationale-Nederlanden w Polsce pozostają takie same, jak dotychczas w wypadku ING Życie oraz ING OFE. W lipcu zmieni się jedynie adres strony internetowej.

Nationale-Nederlanden będzie kontynuować strategię komunikacyjną ING Życie, opartą na profilaktyce zdrowotnej i finansowej.

Dotychczas koncentrowaliśmy się na profilaktyce nowotworowej. W tym roku planujemy jednak rozszerzenie naszych działań, poprzez które chcemy w pozytywny sposób namawiać do wzięcia spraw w swoje ręce oraz zadbania o zdrowie – podkreśla Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden.

Nowe nazwy spółek:
  • ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie → Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie
  • ING Usługi Finansowe → Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe
  • ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne → Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne
  • ING Otwarty Fundusz Emerytalny → Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny
  • ING Dobrowolny Fundusz Emerytalny → Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 596 (21.09)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 587 (21.09)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.11164784431458